Sıkça Sorulan Sorular

1- Nasıl "Bizim Toptan Market" Müşterisi Olunur?

Mağazalarımızda sadece kayıtlı müşterileri alışveriş yapabilmektedir. Bireysel müşterilerimiz TC Kimlik Numarası ve Cep Telefonu bilgisi ile, ticari müşterilerimiz ise Vergi Numarası ile Bizim Toptan’a müşteri kaydı yaptırabilmektedir. Tekel ürünleri satın almak isteyen müşterilerimizin ise, kayıt sırasında Tekel Ruhsatını da ibraz etmeleri gerekmektedir. Kasa işlemleri öncesinde, Bizim Kart’ın veya Bizim Kart Mobil Uygulaması tarafından üretilen karekod’un gösterilmesi zorunludur.
 
2- Kimler Bizim Müşterilerimizdir? 

Perakende Satış Noktaları: Bakkallar, marketler, Büfe, Tekel Bayii ve Kuruyemişçiler, Kantinler, Akaryakıt İstasyon Marketleri vb.
 
Ev Dışı Tüketim Noktaları: Horeca (Otel, restoran, kafe), Fast-Food, Catering, İçecek İşletmeleri, Unlu Mamül İşletmeleri, Kurumsal Tüketiciler, Esnaf ve Sanatkarlar, Ofis Hizmeti Verenler, Kamu Kurumları
 
3-Türkiye genelindeki mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Mağaza telefon ve adresleri için lütfen tıklayınız.
 
4-“Bizim kart”ı nasıl temin edebilirim?
 
Size en yakın Bizim Toptan Satış Mağazalarına gelip, müşteri kaydınızı açtırabilir ve kısa sürede kartınızı alabilirsiniz. Ayrıca müşteri kaydınızı yaptırdıktan sonra, akıllı telefonlarınıza yükleyeceğiniz Bizim Kart Mobil Uygulaması’nı da hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. 
 
5-Ürün çeşitleriniz nedir?
 
• Kuru Gıdalar
• Süt ve Süt Ürünleri
• Atıştırmalık Ürünler ve Unlu Mamuller
• Şarküteri ve Kahvaltılık Ürünleri
• İçecek
• Sigaralar ve Diğer Tütün Ürünleri
• Et ve Et ürünleri
• Meyve Sebze Ürünleri
• Temizlik ürünleri
• Kişisel Bakım ve Kozmetik Ürünleri
• Kağıt Ürünleri
• Ev Gereçleri ve Bakım Ürünleri
• Enerji ve Aydınlatma Ürünleri
• Kırtasiye-Ofis Ürünleri
• Komünikasyon
 
6-Ödeme seçenekleriniz nedir?
 
Müşterilerimize nakit, havale, EFT, kredi kartı tek çekim ve dönemsel olarak yapılan kredi kartı taksit kampanyaları gibi ödeme seçenekleri sunmaktayız.